Intrebari frecvente
1. Oferiti servicii foto-video ?
2. Ce primim dupa nunta?
Faza 1: In maxim 40 de zile lucratoare dupa eveniment, primiti filmuletul scurt (highlights) si filmul lung in format HD online pe site-ul nostru (filmul lung va avea parola). Materialele sunt pastrate online pe o perioada nedeterminata, fara extracosturi.
Faza 2: Primiti materialele (film lung si film scurt) in format fizic pe un stick de 16 gb usb 3.0. Stickul este nepersonalizat si predat intr-o cutie micuta. Oferta voastra include costul lui.
Faza 3: Va copiem tot materialul brut pe un hard extern de al vostru. Materialul brut este necomprimat (dimensiunea variaza de la un eveniment la altul: aproximativ intre 80 si 300 GB). Fara extracosturi.
FOARTE IMPORTANT: Pentru ca nu stim cum va evolua tehnologia pe viitor, va recomandam sa va faceti back-up la materiale in cat mai multe parti: pe hardul extern, pe inca un stick, pe un cloud. Cu cat aveti mai multe surse pe care pastrati materialul, cu atat materialul va fi putea fi transmis din generatie in generatie, neexistand riscul pierderii lui.
3. In ce format filmati?
In cazul in care ati ales una dintre variantele basic: filmam in format FULL HD, rezolutie 1920×1080 px, iar materialele se predau in acelasi format.
In cazul in care ati ales filmare 4k: filmam in format 4K, rezolutie 3840×2160 px.
4. Ce rol are asistentul in echipa? Filmeaza si el, sau este doar un ajutor pentru videograf?
5. Pot surprinde 1 videograf si 1 asistent tot ce se intampla?
Pentru nuntile cu peste 350 invitati, lucram doar in varianta cu 2 videografi si 1 asistent, pentru a asigura acoperirea cu succes a evenimentului.
Exista varianta ca in cazul nuntilor cu multi invitati sa se opteze pentru macara (daca sala o permite: daca este loc, nu sunt multi stalpi si e suficient de inalta) + varianta cu 1 videograf si 1 asistent.
6. Varianta A include si filmuletul scurt (highlights) ?
7. Care este mai exact diferenta intre cele 2 variante de pret din oferta?
8. Trebuie sa asiguram cazare si transport?
9. Ce alte extracosturi mai avem?
10. Cu ce filmati? Ce aparatura folositi?
Filmam cu DSLR-uri si folosim tot ce avem nevoie pentru a realiza nivelul de calitate prezentat pe site-ul nostru: aparate pentru inregistrarea sunetului, accesorii stabilizare, panouri led, etc.
Putem filma si cu macara la restaurant (cost extra 320 euro) si asiguram prezenta unui om in plus pentru aceasta. Va recomandam aceasta optiune in cazul in care aveti multi invitati. De asemenea, va putem oferi si servicii cu drona (cost extra 250 lei) care din nou, presupune prezenta unui om in plus.
11. Filmati si cu drona?
Filmam cu drona doar la cerere si contra-cost. Pretul este de 250 euro si presupune prezenta unui om care se ocupa doar cu manevrarea dronei. Dorim sa pastram atentia videografului si a asistentului concentrata asupra evenimentului si nu asupra dronei, de aceea va punem la dispozitie un om care se ocupa doar de aceasta.
In caz de ploaie, va propunem urmatoarele solutii:
A. Aveti posibilitatea ca joia (in saptamana cu evenimentul) pana cel tarziu la ora 17:00, sa ne anuntati daca vreti sa renuntati la drona din cauza vremii. Se achita o taxa de rezervare a operatorului in valoare de 400 de lei.
B. In cazul in care joia, in saptamana cu evenimentul, confirmati ca doriti prezenta operatorului cu drona, dar in ziua cu evenimentul ploua si nu se poate filma, se plateste pretul intreg din oferta.
12. Cat timp sta echipa video la nunta?
13. Filmati si la starea civila daca are loc in alta zi?
In cazul in care starea civila are loc in alta zi fata de evenimentul principal, putem asigura prezenta unui videograf contracost (100 euro). El va fi prezent pe parcursul a maxim 2 ore. Oferta este valabila pentru starile civile ce au loc in Cluj-Napoca.
Pentru alte orase, va rugam sa ne scrieti un email pentru a primi o oferta de pret personalizata.
14. Se pot solicita modificari la materiale?
15. Cine sunt videografii?
16. Care sunt pasii care trebuie urmati in vederea incheierii unei colaborarii?
Pe scurt, contractul se poate incheia in mod fizic la noi la birou, sau in format online. Avansul se achita in aceeasi zi. Insa va rugam sa ne scrieti un email pe contact@av-weddings.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil cu detalii.