Intrebari frecvente

 
1. Oferiti servicii foto-video ?
Nu oferim servicii foto pentru nunta. Suntem orientati strict pe servicii video. Insa va putem ajuta cu recomandari catre colegi fotografi pe care ii cunoastem si cu care am mai colaborat.
2. Ce primim dupa nunta?

Faza 1: In maxim 40 de zile lucratoare dupa eveniment, primiti filmuletul scurt (highlights) si filmul lung in format HD online pe site-ul nostru (filmul lung va avea parola). Materialele sunt pastrate online pe o perioada nedeterminata, fara extracosturi.

Faza 2: Primiti materialele (film lung si film scurt) in format fizic pe un stick de 16 gb usb 3.0. Stickul este nepersonalizat si predat intr-o cutie micuta. Oferta voastra include costul lui.

Faza 3: Va copiem tot materialul brut pe un hard extern de al vostru. Materialul brut este necomprimat (dimensiunea variaza de la un eveniment la altul: aproximativ intre 80 si 300 GB). Fara extracosturi.

FOARTE IMPORTANT: Pentru ca nu stim cum va evolua tehnologia pe viitor, va recomandam sa va faceti back-up la materiale in cat mai multe parti: pe hardul extern, pe inca un stick, pe un cloud. Cu cat aveti mai multe surse pe care pastrati materialul, cu atat materialul va fi putea fi transmis din generatie in generatie, neexistand riscul pierderii lui.

3. In ce format filmati?

In cazul in care ati ales una dintre variantele basic: filmam in format FULL HD, rezolutie 1920×1080 px, iar materialele se predau in acelasi format.

In cazul in care ati ales filmare 4k: filmam in format 4K, rezolutie 3840×2160 px.

4. Ce rol are asistentul in echipa? Filmeaza si el, sau este doar un ajutor pentru videograf?
Asistentul filmeaza si el. Diferenta intre videograf si asistent este nivelul de experienta. Este important de stiut ca asistentii trec printr-un program intensiv de training si in momentul in care sunt prezenti la filmare sunt pregatiti sa livreze nivelul de calitate prezentat pe site-ul nostru.
5. Pot surprinde 1 videograf si 1 asistent tot ce se intampla?
Depinde de cati invitati aveti si de cat de multe lucruri se intampla pe parcusul evenimentului. Daca aveti peste 250 de invitati ar trebui sa luati in considerare varianta cu 2 videografi si 1 asistent. Aceeasi idee se aplica daca aveti multe momente speciale (de exemplu: slujba religioasa in aer liber, multi preoti care oficiaza slujba, multe decoratiuni, photobooth, petrecere in aer liber, multe momente artistice la petrecere, band live, artificii, etc.)

Pentru nuntile cu peste 350 invitati, lucram doar in varianta cu 2 videografi si 1 asistent, pentru a asigura acoperirea cu succes a evenimentului.

Exista varianta ca in cazul nuntilor cu multi invitati sa se opteze pentru macara (daca sala o permite: daca este loc, nu sunt multi stalpi si e suficient de inalta) + varianta cu 1 videograf si 1 asistent.

 

 

 

6. Varianta A include si filmuletul scurt (highlights) ?
Da. Ambele variante au incluse atat filmuletul scurt, cat si filmul lung si materialul brut.
7. Care este mai exact diferenta intre cele 2 variante de pret din oferta?
Diferenta este la numarul de oameni si la dinamica filmarii/ a cadrelor. Se folosesc aceleasi aparate si se livreaza acelasi tip de materiale, doar ca asiguram o acoperire mai buna si detaliata a fiecarui moment.
8. Trebuie sa asiguram cazare si transport?
Daca sunteti din Cluj-Napoca trebuie sa asigurati deplasarea pe parcursul zilei. Solicitam acest lucru pentru a evita intarzierea sau ratarea anumitor momente. Pot aparea probleme in cautarea locurilor de parcare sau a traficului.
Daca nu sunteti din Cluj-Napoca, oferta voastra are integrate atat servicii de deplasare cat si de cazare pana in localitatea voastra. In timpul evenimentului trebuie sa asigurati deplasarea echipei, pentru a evita posibile intarzieri din cauza ratacirii, traficului sau a gasiri locurilor de parcare.

 

9. Ce alte extracosturi mai avem?
Trebuie sa asigurati pentru echipa meniuri complete la restaurant. Pe parcursul anilor de activitate am observat situatii in care mancarea din bufetul suedez se termina inainte ca videografii sa reuseasca sa se aseze la masa. Va rugam sa tineti cont ca de obicei videografii sunt prezenti alaturi de voi mai mult de 12 ore continue.
10. Cu ce filmati? Ce aparatura folositi?

Filmam cu DSLR-uri si folosim tot ce avem nevoie pentru a realiza nivelul de calitate prezentat pe site-ul nostru: aparate pentru inregistrarea sunetului, accesorii stabilizare, panouri led, etc.

Putem filma si cu macara la restaurant (cost extra 320 euro) si asiguram prezenta unui om in plus pentru aceasta. Va recomandam aceasta optiune in cazul in care aveti multi invitati. De asemenea, va putem oferi si servicii cu drona (cost extra 250 lei) care din nou, presupune prezenta unui om in plus.

 

11. Filmati si cu drona?

Filmam cu drona doar la cerere si contra-cost. Pretul este de 250 euro si presupune prezenta unui om care se ocupa doar cu manevrarea dronei. Dorim sa pastram atentia videografului si a asistentului concentrata asupra evenimentului si nu asupra dronei, de aceea va punem la dispozitie un om care se ocupa doar de aceasta.

In caz de ploaie, va propunem urmatoarele solutii:

A. Aveti posibilitatea ca joia (in saptamana cu evenimentul) pana cel tarziu la ora 17:00, sa ne anuntati daca vreti sa renuntati la drona din cauza vremii. Se achita o taxa de rezervare a operatorului in valoare de 400 de lei. 

B. In cazul in care joia, in saptamana cu evenimentul, confirmati ca doriti prezenta operatorului cu drona, dar in ziua cu evenimentul ploua si nu se poate filma, se plateste pretul intreg din oferta.

12. Cat timp sta echipa video la nunta?
Echipa video este prezenta maxim 16 ore. Este prezenta de dimineata (de la pregatiri sau de cand ii comunicati voi) pana seara la tort. Dupa depasirea celor 16 ore, fiecare ora in plus se taxeaza cu 400 lei.
13. Filmati si la starea civila daca are loc in alta zi?

In cazul in care starea civila are loc in alta zi fata de evenimentul principal, putem asigura prezenta unui videograf contracost (100 euro). El va fi prezent pe parcursul a maxim 2 ore. Oferta este valabila pentru starile civile ce au loc in Cluj-Napoca.

Pentru alte orase, va rugam sa ne scrieti un email pentru a primi o oferta de pret personalizata.

 

14. Se pot solicita modificari la materiale?
Da. Suntem dispusi sa ne adaptam la fiecare client si sa realizam un material pe care sa il urmareasca cu placere tot restul vietii, atat timp cat cerintele sunt realizabile. Nu exista extracosturi pentru acest serviciu. Va rugam insa sa ne comunicati modificarile sub forma de lista, o singura data, urmand ca noi sa le realizam in cel mai scurt posibil. Apoi va vom prezenta online varianta modificata pentru o ultima verificare.

 

15. Cine sunt videografii?
Pe site-ul www.av-weddings.ro veti gasi filmari de la toate nuntile la care am participat. Fara nici o exceptie. Ce promitem prin AV Weddings este ca veti primi exact acelasi nivel de calitate si voi. Avem mai multe echipe de videografi formate de noi dupa anumite standarde si care ce au trecut printr-un proces intens de training. Cu totii sunt tineri si deschisi la idei. Fiecare dintre ei e pregatit sa va livreze materialul pe care vi-l doriti, asa cum vi-l doriti.
16. Care sunt pasii care trebuie urmati in vederea incheierii unei colaborarii?

Pe scurt, contractul se poate incheia in mod fizic la noi la birou, sau in format online. Avansul se achita in aceeasi zi. Insa va rugam sa ne scrieti un email pe contact@av-weddings.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil cu detalii.